Promision goes Israël

25 juli 2017

Donderdag is het dan eindelijk zover: Promsion goes Israël!!

Wat hebben we er onwijs veel zin in, we zien er naar uit om kennis te maken met het land, de cultuur en de mensen. Om de plaatsen uit de bijbelse verhalen met eigen ogen te zien om te ervaren wat het is om in de woestijn te werken en te slapen zoals het volk Israël dit heeft gedaan, om te lopen daar waar Jezus gelopen heeft...

We zien er naar uit om veranderd terug te komen, vol verhalen en ervaringen en een hart dat opnieuw of voor het eerst vol is van Gods aanwezigheid, zijn grootheid en zijn liefde.

Lieve groeten van ons allemaal

1. Reislogger:
    25 juli 2017
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Dineke Prins:
    25 juli 2017
    Heel veel zegen en plezier toegewenst op jullie reis.. En veilig thuis komen.
  3. Tanja:
    25 juli 2017
    Veel zegen....geniet van elkaar, geniet van de reis.
  4. Emmy Bakker:
    25 juli 2017
    Heel veel plezier en zegen allemaal en pas goed op elkaar :)
  5. Ester:
    Heej!!
    Genieten allemaal daar!! Gods zegen!
  6. Henk:
    25 juli 2017
    Geniet ervan en Gods zegen over de reis die jullie gaan maken. Wij volgen jullie vanaf ons vakantie adres
  7. Karin:
    26 juli 2017
    Ik wens jullie een onvergetelijke reis!
  8. Anoniem:
    Doei
  9. Tina:
    26 juli 2017
    Heel veel plezier en zegen gewenst allemaal.
  10. Jan van der plas:
    26 juli 2017
    Ik ga jullie zeker volgen. Hier toch wel wat gedoe om alles in de rugtas te proppen. Alleen een oldschool polaroidcamera blijft over. Probleem. Alvast veel voorbereidingsplezier en Shalom!
  11. Wiesje Beekelaar Beekelaar Schepers:
    26 juli 2017
    Spannend, goede gezegende en plezierige reis.....
  12. Wim en Judith:
    27 juli 2017
    Geweldig dat jullie samen deze reis gaan ondernemen! Shalom, shalom!
  13. Janny:
    27 juli 2017
    Een hele fijne en goede reis samen! En een behouden thuiskomst met een schat aan ervaringen!
    We volgen jullie.
  14. Remmy Dekker:
    28 juli 2017
    Heel veel zegen voor jullie allemaal. wens jullie een onvergetelijke reis, maar bovenal dat je door alles wat je ziet en beleeft nog dichter bij Hem mag komen.
  15. Tante Els:
    28 juli 2017
    Een super fijne tijd in Israël xx