De weg van Eilat naar Jeruzalem

7 augustus 2017

Zondag 6 uur ging de wekker weer. Om 7 uur gingen we gezamenlijk ontbijten. Na het ontbijt was het weer tijd om weer te vertrekken. Op naar het mooie Jeruzalem!! De reis van Eilat naar Jeruzalem duurde welliswaar 4,5 uur. Na de eerste 2 uur rijden maakten we een stop bij een tankstation. We mochten eten! Na een heerlijk broodje kip met wel iets te pittige saus en ice tea  (die we tijdens het rijden op moesten eten) kwamen wij aan bij de Terabin vallei. De plek waar David, Goliath heeft verslagen. (Zie Samuel 1:17)

We keken uit op de vallei en we lazen het verhaal uit de bijbel. Het verhaal kwam op die plek tot leven.

Na de bijbelstudie gingen we onze reis weer vervolgen . We kwamen steeds dichter bij Jeruzalem. Van geel woestijn zand naar groene bomen. We waren  aangekomem in Jeruzalem.

We verblijven de laatste dagen in het Abraham Hostel en vanuit hier gaan we deze  mooie stad bekijken. We hebben mooie kamers, een lounge en een dakterras waar je lekker kunt zitten.

Ik hoop hier in Jeruzalem nog veel te zien.